ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΕΙΣΜΟΓΡΑΦΩΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕΛΕΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΕΙΣΜΟΥΣ

12-17 ΙΟΥΛΙΟΥ 2020

Το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών, η Ελληνογερμανική Αγωγή και ο Οργανισμός Ανοικτών Τεχνολογιών (Εθνικό Σημείο Επαφής του Προγράμματος Scientix) σε συνεργασία με την ελληνική κοινότητα eTwinning και την ελληνική κοινότητα Scientix διοργανώνουν διαδικτυακό θερινό σεμινάριο επιμόρφωσης εκπαιδευτικών στο πλαίσιο της ανάπτυξης του σχολικού δικτύου “Τα Σχολεία Μελετούν τους Σεισμούς”.

Οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τις δυνατότητες που τους προσφέρει η συμμετοχή στο δίκτυο, να εξοικειωθούν με τα εργαλεία της πλατφόρμας του δικτύου που παρέχει πρόσβαση σε καταγραφές 3.000 σεισμών του Ελλαδικού χώρου των τελευταίων 5 ετών και να σχεδιάσουν τα δικά τους εκπαιδευτικά σενάρια σύμφωνα με το μοντέλο της ανακαλυπτικής μάθησης.

Η συνολική διάρκεια του σεμιναρίου θα είναι 11 ώρες, εκ των οποίων 1 ώρα θα αφιερωθεί στην παρουσίαση του δικτύου, 2 ώρες σε παρουσιάσεις εργασιών από τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς και 8 ώρες σε workshops και παράλληλες δράσεις.

Το Θερινό Σεμινάριο Απευθύνεται σε καθηγητές Β’ Βάθμιας Εκπαίδευσης (Φυσικούς, Γεωλόγους, Μαθηματικούς, Καθηγητές Πληροφορικής)

Ο μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων είναι 25

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου οι εκπαιδευτικοί θα έχουν τη δυνατότητα να σχεδιάσουν τα δικά τους μαθήματα, να τα δουλέψουν μαζί με τους επιμορφωτές και να λάβουν σχόλια και συμβουλές πάνω σε αυτά. Κατά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, σαν τελική εργασία, θα ζητηθεί από τους εκπαιδευτικούς να ολοκληρώσουν το μάθημά τους και να το δημοσιεύσουν σε μορφή παρουσίασης.

Κύριοι στόχοι του σεμιναρίου είναι:

  • Γνωριμία με το Σχολικό Δίκτυο Σεισμογράφων και τις μοναδικές του δυνατότητες
  • Γνωριμία με την πλατφόρμα του SNAC και το Σύστημα των Αυτοματοποιημένων Λύσεων
  • Γνωριμία με τη χρήση σεισμογραφημάτων και τον τρόπο αξιοποίξησής τους σε διάφορα μαθήματα και βαθμίδες.
  • Κατάρτιση στο ανακαλυπτικό μοντέλο διδασκαλίας
  • Δημιουργία και χρήση μαθημάτων

Η πλούσια συλλογή της πλατφόρμας σε εργαστήρια, έτοιμα μαθήματα και υποστηρικτικές εφαρμογές θα παρουσιαστεί αναλυτικά και σε συνδυασμό με τις διαδραστικές συνεδρίες, τις εργασίες και την βιωματική κατάρτιση των συμμετεχόντων θα τους επιτρέψει να χρησιμοποιήσουν στοχευμένα το ανακαλυπτικό μοντέλο διδασκαλίας, εντάσσοντας παράλληλα στο μάθημά τους νέες τεχνολογίες που θα μπορέσουν να αξιοποιήσουν είτε στην σχολική τάξη, είτε εξ’ αποστάσεως

Οι εκπαιδευτικοί που θα ολοκληρώσουν την κατάρτιση και την τελική εργασία που θα ζητηθεί σε μορφή παρουσίασης, θα λάβουν πιστοποιητικό παρακολούθησης. Παράλληλα, τα σχολεία των εκπαιδευτικών με τις καλύτερες και πιο πλήρεις εργασίες θα ενταχθούν στο Σχολικό Δίκτυο Σεισμογράφων και θα λάβουν τον ειδικό εξοπλισμό για να τον αξιοποιήσουν στο ερχόμενο σχολικό έτος.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε καθηγητές Β’ Βάθμιας Εκπαίδευσης κυρίως, με τις εξής ειδικότητες:

  • Φυσικούς
  • Γεωλόγους
  • Μαθηματικούς
  • Καθηγητές Πληροφορικής

Μέσα από το Καλοκαιρινό Σχολείο, οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί θα:

  • συμμετάσχουν στην ανάπτυξη εξειδικευμένων μαθημάτων και υλικού, αποκτώντας με αυτόν τον τρόπο δεξιότητες στη σύλληψη, τον σχεδιασμό και την αξιολόγηση των διδακτικών προσεγγίσεων και μεθοδολογιών.
  • αποκτήσουν εμπειρία σχετικά με τη χρήση της εκπαιδευτικής τεχνολογίας στην τάξη και να προσφέρουν ενδιαφέρουσες εμπειρίες στην τάξη για τους μαθητές τους.
  • να αποκτήσουν διαπολιτισμική ευαισθητοποίηση μέσω συνεργασίας με άλλους Έλληνες και ξένους εκπαιδευτικούς από διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες, προσθέτοντας μια νέα διάσταση στη διδασκαλία τους που θα βασίζεται σε μια νέα κουλτούρα ανταλλαγής.
Κυριακή Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή
14.00 – 16.00 Προετοιμασία Εργασιών* Παρουσιάσεις Εργασιών  Γρηγόρης Μηλόπουλος, Κωνσταντίνος Μπούκουρας
16:00 – 17:00 Πλάνο δραστηριοτήτων για το επόμενο σχολικό έτος
Σοφοκλής Σωτηρίου, Γεράσιμος Χουλιάρας
18:00 – 19:00 ΕΙΣΑΓΩΓΗ – Το Δίκτυο Σχολικών Σεισμογράφων και η Ελληνική Κοινότητα eTwinning Γεράσιμος Χουλιάρας, Σοφοκλής Σωτηρίου, Παναγιώτης Αγγελόπουλος Τι μου προσφέρει το Δίκτυο Σχολικών Σεισμογράφων Σοφοκλής Σωτηρίου, Γρηγόρης Μηλόπουλος Αναλύοντας ένα σεισμογράφημα Γεράσιμος Χουλιάρας,      Κωνσταντίνος Μπούκουρας Ανοικτά σεισμολογικά δεδομένα και εφαρμογές ανοικτού κώδικα
Σοφοκλής Σωτηρίου, Σπύρος Ράλλης
eTwinning και Μελέτη Σεισμών,
Ναταλία Τζίτζη Πρεσβευτής eTwinning,
Νεκτάριος Φαρασόπουλος πρεσβευτής eTwinning-Scientix
19:00 – 20:00 Παραδείγματα – Προτάσεις για Σχέδια Μαθήματος Νίκος Ζυγουρίτσας, Γρηγόρης Μηλόπουλος Ζωντανή Εφαρμογή από τους συμμετέχοντες σε αλληλεπίδραση με τους εκπαιδευτές Κωνσταντίνος Μπούκουρας, Γρηγόρης Μηλόπουλος Εισαγωγή στο Moodle
Δημήτρης Πανταζάτος ερευνητής ΕΜΠ, ΣΗΜΜΗΥ,
Παναγιώτης Αγγελόπουλος Συντονιστής Παιδαγωγικής Ομάδας eTwinning
Συζήτηση, ερωτήσεις και απαντήσεις                             Σοφοκλής Σωτηρίου,                Γρηγόρης Μηλόπουλος

* Την Τετάρτη και την Πέμπτη οι συμμετέχοντες θα έχουν χρόνο να προετοιμάσουν τις εργασίες που θα παρουσιάσουν την Παρασκευή

Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να έχουν στη διάθεσή τους έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή, σύνδεση στο internet, ακουστικά και μικρόφωνο.

Πριν την έναρξη του σεμιναρίου, θα ζητηθεί από τους συμμετέχοντες να:

  • περιηγηθούν στην πλατφόρμα του SNAC (https://snac.gein.noa.gr/) και να μπορούν να εντοπίσουν σεισμογράμματα μέσα από τον Χάρτη των σεισμογράφων του Δικτύου
  • να κατανοήσουν την λειτουργία και την χρησιμότητα του Συστήματος Αυτόματης Λύσης του Δικτύου Σεισμογράφων (http://snac.gein.noa.gr/snac-automatic-alerts-system/)
  • να μελετήσουν τον Οδηγό Χρήσης του προγράμματος ανάλυσης σεισμογραμμάτων SWARM (https://snac.gein.noa.gr/docs/SNAC%20GUIDE%20booket%20final.pdf)
  • να μελετήσουν το εκπαιδευτικό βίντεο για την εισαγωγή και ανάλυση σεισμογραμμάτων (https://www.youtube.com/watch?v=Z3Nc9tM9S80)

Προετοιμασία πλάνου μαθήματος

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου οι εκπαιδευτικοί θα έχουν τη δυνατότητα να σχεδιάσουν τα δικά τους μαθήματα, να τα δουλέψουν μαζί με τους επιμορφωτές και να λάβουν σχόλια και συμβουλές πάνω σε αυτά. Κατά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, σαν τελική εργασία για να λάβουν την πιστοποίηση, θα ζητηθεί από τους εκπαιδευτικούς να ολοκληρώσουν το μάθημά τους,  δημιουργώντας μια παρουσίαση.

Συνεπώς συνιστάται στους συμμετέχοντες, να προετοιμάσουν ένα πλάνο μαθήματος πάνω στο οποίο θα δουλέψουν κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου. Για την προετοιμασία του πλάνου μαθήματος:

Γεράσιμος Χουλιάρας, Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών

Ο Δρ Γεράσιμος Χουλιαράς απέκτησε πτυχίο B.Sc. Πτυχίο το 1980, από το τμήμα Γεωφυσικής, του Πανεπιστημίου του Δυτικού Οντάριο στον Καναδά και Διδακτορικό πτυχίο Σεισμολογίας, από το Σεισμολογικό Ινστιτούτο του Πανεπιστημίου της Ουψάλα στη Σουηδία, το 1999. Εργάστηκε στο Πανεπιστήμιο του Δυτικού Οντάριο, στο Πανεπιστήμιο της Ουψάλα και στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, στον ΟΑΣΠ. Από το 1990 εργάζεται στο Ινστιτούτο Γεωδυναμικής του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών και τώρα κατέχει μόνιμη θέση ως Διευθυντής Ερευνών. Ασχολείται κυρίως με την έρευνα σχετικά με τον σεισμικό κίνδυνο και στην διάδοση και απλούστευση της σεισμολογία για μαθητές, πολίτες και εκπαιδευτικούς. Ήταν συντονιστής του έργου Erasmus + «Schools Study Earthquakes (SSE)» από το 2015 έως το 2017 και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου (και σε 2 επιστημονικές επιτροπές) του ΟΑΣΠ. Τώρα είναι συντονιστής του Σχολικού Δικτύου Σεισμογράφων που έχει δημιουργηθεί μέσα από το πρόγραμμα Erasmus+ School Networks Alert Citizens protection (SNAC).

Κωνσταντίνος Μπούκουρας, Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών

Ο κ. Κωνσταντίνος Μπούκουρας γεννήθηκε στην Αθήνα το 1977, είναι απόφοιτος του τμήματος Ηλεκτρονικής της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών του Τ.Ε.Ι. Αθηνών και έχει Μεταπτυχιακό εξειδίκευσης στην Μικροηλεκτρονική από το Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνίων του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει πολυετή εργασιακή εμπειρία σε πολλούς τομείς της πληροφορικής και της επιστήμης των υπολογιστών. Ξεκίνησε να εργάζεται το 1999 στο Ε.ΚΕ.Φ.Ε. «ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ», υποστηρίζοντας το δίκτυο υπολογιστών. Από το 2003 εργάζεται στο Γεωδυναμικό Ινστιτούτο του Εθνικού Αστεροσκοπείου στο οποίο παρέχει Υπολογιστική, Δικτυακή και Πληροφοριακή υποστήριξη στο ψηφιακό δίκτυο και τα πληροφοριακά συστήματα του σεισμολογικού κέντρου. Έχει μεγάλη εμπειρία στην εξειδικευμένη ανάπτυξη πληροφοριακών υποδομών, σε hardware και software επίπεδο. Έχει ασχοληθεί με την ανάπτυξη και τον προγραμματισμό λογισμικών σεισμολογικών περιεχομένων και με την κατασκευή ιστοσελίδων για την απεικόνιση σε πραγματικό χρόνο των αποτελεσμάτων και των δεδομένων. Έχει εκπαιδευτεί και έχει αποκτήσει πολύ μεγάλη εξειδίκευση στο σεισμολογικό πακέτο ‘SeisComP3’ που χρησιμοποιείται διεθνώς για την ανταλλαγή σεισμολογικών δεδομένων σε πραγματικό χρόνο και την επεξεργασία τους.

Σοφοκλής Σωτηρίου, Ελληνογερμανική Αγωγή

Ο Δρ.Σοφοκλής Σωτηρίου έχει εργαστεί επί σειρά ετών στο CERN, στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος” και στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έχει εκπονήσει δύο διδακτορικές διατριβές στην Αστροφυσική Υψηλών Ενεργειών και στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών. Από το 1998 είναι υπεύθυνος του Τμήματος έρευνας και Ανάπτυξης της Ελληνογερμανικής Αγωγής. Έχει σχεδιάσει, υλοποιήσει και συντονίσει μεγάλη σειρά ερευνητικών έργων στη χρήση προηγμένων τεχνολογικών εφαρμογών στην εκπαίδευση και την κατάρτιση. Είναι μέλος της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Επιστημών, του δικτύου Εμπειρογνωμόνων του Ευρωπαϊκού Δικτύου για την Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ευρωπαϊκού Δικτύου Μουσείων και Κέντρων Επιστημών, ενώ έχει διατελέσει μέλος της επιτροπής για τον σχεδιασμό του προγράμματος Επιστήμη και Κοινωνία για το 7ο Πρόγραμμα Πλαίσιο. Έχει συγγράψει περισσότερα από 100 άρθρα, 45 επιστημονικές δημοσιεύσεις και 45 αυτόνομα βιβλία.

Γρηγόρης Μηλόπουλος, Ελληνογερμανική Αγωγή

Ο κ.Γρηγόρης Μηλόπουλος, από το 2017, είναι ερευνητής Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης της Ελληνογερμανικής Αγωγής. Είναι ειδικός στη Διαχείριση μεγάλων και σύνθετων Έργων, κυρίως στον τομέα της Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας και της Ψηφιακής Εξιστόρησης. Είναι πτυχιούχος Διοίκησης Επιχειρήσεων από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και κατέχει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη Διοίκηση Τεχνοοικονομικών Συστημάτων του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών). Πριν από αυτό, από το 2009 έως το 2016 ίδρυσε και ανέπτυξε τη Megaprojects, μια εταιρεία με εξειδίκευση στην αξιοποίηση των αποτελεσμάτων των έργων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Πριν από τη Megaprojects, ήταν συντονιστής του έργου FP7 “Drugcheck”, για την Nosis Ltd. Το 2006 εργάστηκε για την Microsoft Hellas S.A ως ειδικός Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων. Ξεκίνησε την ενασχόλησή του με τις προτάσεις και τα έργα ευρωπαϊκής έρευνας από το 2001, όταν προσχώρησε στο τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης του ομίλου Πουλιάδη. Συμμετείχε σε περισσότερα από 30 συγχρηματοδοτούμενα έργα από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, όπως τα CEBOS, W-Response, ALTERNATIVE, ATTRACT, MyGROCER, TELLMARIS και άλλα.

Νίκος Ζυγουρίτσας, Ελληνογερμανική Αγωγή

Ο κ. Νίκος Ζυγουρίτσας εργάζεται στην Ελληνογερμανική Αγωγή από το Μάιο του 2014. Αποφοίτησε από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών με πτυχίο στις Επιστήμες της Αγωγής (Παιδαγωγικό Τμήμα Επιστημών της Αγωγής και Προσχολικής Εκπαίδευσης) και απέκτησε μεταπτυχιακό Δίπλωμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής στις Επιστήμες της Αγωγής και της Ψυχολογίας (MSc) από το Ελεύθερο Πανεπιστήμιο Βρυξελλών. Εργάστηκε ως ερευνητής του εργαστηρίου Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας και Εφαρμοσμένης Έρευνας στη Ψυχολογία στο Ελεύθερο Πανεπιστήμιο Βρυξελλών και ως βοηθός στα online μαθήματα του Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας στο Πανεπιστήμιο της Mons. Για τρία χρόνια εργάστηκε ως καθηγητής Πληροφορικής στο δευτεροβάθμιο τμήμα του Ευρωπαϊκού Σχολείου III (Ixelles) των Βρυξελλων. Από το 2003, εργάζεται ως επιστημονικός συνεργάτης σε ευρωπαϊκά και εθνικά ερευνητικά προγράμματα εφαρμογής νέων τεχνολογιών σε ποικίλα μαθησιακά περιβάλλοντα, ψηφιακών αποθετηρίων, e-learning και δια βίου μάθησης και επιμόρφωσης. Το 2005, ορίστηκε από το Διεθνές Ινστιτούτο για την ανάπτυξη ικανοτήτων στην Αφρική της UNESCO (UNESCOIICBA) και το γραφείο της UNESCO στην Αντίς Αμπέμπα υπεύθυνος των εργαστηρίων επαγγελματικής κατάρτισης εκπαιδευτικών στις νέες τεχνολογίες.

Ράλλης Σπύριδων, Ελληνογερμανική Αγωγή

Ο κ.Ράλλης Σπύρος διδάσκει στην Ελληνογερμανική Αγωγή Πληροφορική σε Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο από το 2009 . Από το 2011 διδάσκει ρομποτική τόσο με τα πακέτα της LEGO όσο και με Open Source εργαλεία (ARDUINO,RASPBERRY PI και άλλα). Είναι κάτοχος πτυχίου Μαθηματικών (Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων) και Μηχανικός Πληροφορικής από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο . Έχει πολύ καλή γνώση των γλωσσών προγραμματισμού(PYTHON, C, JAVA). To 2019 συμμετείχε στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα KROS. Το 2018 συμμετείχε στο PROJECT “Healthy Diet: Action routes – life choices” του OSOS (OPEN SCHOOL FOR OPEN SOCIETIES) με μια εφαρμογή που δημιούργησε στο APP INVENTOR. Tο 2017 συμμετείχε στο τριήμερο σεμινάριο CS50 και έγινε εκπαιδευτής CS50 του Harvard. Από το 2013 συμμετέχει σε εκπαιδευτικούς διαγωνισμούς ρομποτικής, F1 in Schools, ESA SPACE CHALLENGE και 3d printing ως COACH με σημαντικές διακρίσεις.

Scientix

Δημήτριος Πανταζάτος, Σχολή Ηλ. Μηχ. και Μηχ. Υπολογιστών, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο

Ο κ. Δημήτριος Πανταζάτος εργάζεται στο Εργαστήριο Διαχείρισης και Βέλτιστου Σχεδιασμού Δικτύων Τηλεματικής (NETMODE) της Σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχ. & Μηχ. Υπολογιστών του Ε.Μ.Π. από τον Οκτώβριο του 2016, ως ερευνητής. Αποφοίτησε από το τμήμα Οικονομικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιώς και απέκτησε μεταπτυχιακό Δίπλωμα στην Πληροφορική από το ίδιο Πανεπιστήμιο. Από το 2015 εργάζεται ως εκπαιδευτής σε ιδιωτικά ΙΕΚ στους τομείς Πληροφορικής και Οικονομίας-Διοίκησης. Παράλληλα είναι συντονιστής προγραμμάτων e-Learning του Hygieia Scientifc Research and Educational Cluster και εργάζεται ως freelancer web developer. Τέλος, από το 2017, συμμετέχει ενεργά ως μέλος της ομάδας του Ε.Μ.Π. στο ευρωπαϊκό project “Up2University”.

Αγγελόπουλος Παναγιώτης

Εκπαιδευτικός, εργάζεται με απόσπαση στο Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας Έρευνας, Αποφοίτησε από το Μαθηματικό τμήμα του ΕΚΠΑ και είναι κάτοχος δύο μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών στην Τεχνητή Νοημοσύνη από το Πανεπιστήμιο του Bristol και στα Δίκτυα Υπολογιστών από το Πανεπιστήμιο του Sheffield. Υπεύθυνος της Παιδαγωγικής Ομάδας του eTwinning και του Εθνικού Σημείου Επαφής του Scientix. Έχει συγγράψει περισσότερα από 30 άρθρα και ερευνητικές εργασίες και συμμετείχε στη συγγραφή δύο βιβλίων σχετικά με τα Δίκτυα Υπολογιστών και τη Μετάδοση των Δεδομένων για την Τεχνική Εκπαίδευση, έχει εμπειρία στο σχεδιασμό, το συντονισμό και την υλοποίηση ερευνητικών, εκπαιδευτικών έργων και δράσεων Νεών τεχνολογιών και Πληροφορικής. Συνεργάζεται με τον Οργανισμό Ανοικτών Τεχνολογιών (ΕΕΛΛΑΚ) για τη προώθηση της ανοικτότητας στην Εκπαίδευση.

Ναταλία Τζίτζη / eTwinning

Η Ναταλία Τζίτζη είναι απόφοιτη του Αγγλικού Τμήματος της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στην Διδασκαλία της Αγγλικής από το ΕΑΠ. Εργάζεται στην Εκπαίδευση από το 1989 και στην δημόσια εκπαίδευση από το 1993. Είναι eTwinner από το 2005 όταν πρωτοεμφανίστηκε το eTwinning ως μια ευρωπαϊκή δράση ηλεκτρονικής μάθησης και από το 2015 είναι Πρεσβευτής της δράσης eTwinning. Έχει συμμετάσχει ως επιμορφώτρια σε MOOCs, διαδικτυακά σεμινάρια και σε ημερίδες με θέμα το eTwinning.

Νεκτάριος Φαρασόπουλος

Ο Νεκτάριος Φαρασόπουλος αποφοίτησε από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών το 2004 και έλαβε το μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Εκπαιδευτική Ηγεσία και Πολιτική από το Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Κύπρου το 2011. Από το 2006 εργάζεται ως δάσκαλος σε σχολεία της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κυκλάδων, ενώ από το 2018 μέχρι σήμερα υπηρετεί ως διευθυντής του Δημοτικού Σχολείου Άνω Σύρου. Έχει μακρά συμμετοχή σε διάφορα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά προγράμματα (Comenius, Erasmus+ κτλ) και παράλληλα δραστηριοποιείται ως πρεσβευτής της δράσης eTwinning από το 2015 και του Scientix από το 2017.  Τέλος, είναι lead teacher του προγράμματος AeroSpace in Class, που συνδιοργανώνεται από το European Schoolnet και το Airbus Foundation.